Skip to main content

Saya Distributor Shaklee

Assalamualaikum dan Hai,





Cliche sangat title kat atas kan..?hahaha

Alhamdulillah Saya make decision as distributor yang sah untuk Shaklee. WHY??
Sebab yang pertama saya join Shaklee is I'm truely loyal fan of Shaklee products. Especially Ostematrix, ESP, and Vita C. (for now)..ehhh..Vivix also :P

#alhamdulillah sejak saya consumes produk Shaklee, I feel different. Korang kalau once dah cuba produk-produk Shaklee tahu macamna different nye kan..hehe

Antara different nye adalah badan rasa lebih best sangat. lagi-lagi bila consumes Ostematrik before tidur, Insha-Allah senang nak bangun pagi esoknya. lagi-lagi bila bulan pose ni kan, tidur dah lewat sebab kita settlekan mana yang patut dulu then nak bangun awal untuk bersahur. And tak rasa susah nak bangun taw, terus zappp bangun..hehehe

Another thing is when I consume Vita C dan ESP, wahhhh resultnye make my face is glowing..True!!!nak bukti sila laa ke Page FB and IG kite..hehe..sat g bawah kita bagi link okay..

see, Ternyata, Terbukti dan Tercantik :)
Nak Set Cantik by Shaklee, meh roger-roger kita ya :)

Actually banyak sangat kebaikan dan kebagusan dari produk Shaklee, I do not know why, but it make me feel different and energetic. Faham-faham je laa kan, dengan working mom, working home perggghh penat dia tu lain macam..hahaha
I need supplement and everybody need supplement.

Okay, here the link,


  • Facebook Page : https://www.facebook.com/shakleebyummifarah/
  • Instagram         : @shakleebyummifarah
  • Link whatsapp :  https://wa.me/601111462375?text=Shakleebyummifarah
Todles,
Ummi Farah
Shaklee Distributor ID : 1342758



Comments

Popular posts from this blog

Thank You Mybrain15!!!! ;)

Assalamuailaikum...Dear Bloogy cayang.... First of all, ALHAMDULILLAH....ALHAMDULILLAH...ALHAMDULILLAH...!!! Thank you my brain coz realisasikan impian Saya untuk terus bertekad cemerlang dalam master level nie..hehee Thank you sbb menaja pengajian Saya selama 2 tahun nie..I will do it my very berry da best for this.. Dan yang paling utama, Terima kasih Ya Allah beri Saya rezeki ini...bukan ini sahaja, tetapi semuanya dari Saya di lahirkan sehingga la sekarang...Terima kasih Ya Allah... :) Chronology semasa memohon mybrain nie....: Hampir akhir tahun 2012 : Time 2 just looking 4 da sponsorship untuk continue master level..yelaaa kan,            time 2 duit tidak cukup nak sambung tapi daddy da promise nak taja sedikit time blaja nie..tapi3,xkan nk depend on semua pada daddy kan...So,kne la cri maner3 sponsorship yg sanggup mengsponser study Saya nie..hikkss!! Bulan January 2013 : Tanggal 20/01/2013, Saya dapat tawaran sambung belajar kat UUM..yipppiee!!!Time 2, hanya Allah sah

I'tiraf ;(

Assalmuailaikum Bloogy... Love lyric this song by Raihan group & Yasin (I'tiraf) Wahai Tuhan, ku tak layak ke surgaMu Namun tak pula aku sanggup ke nerakaMu Ampunkan dosaku, terimalah taubatku Sesungguhnya Engkaulah pengampun dosa-dosa besar Ilahi lastu lil firdausi ahlaa Wa laa aqwa 'alaa naaril jahiimi Fahabli taubataw waghfir dzunuubi Fa innaka ghofirudz dzam bil 'adhiimi Dosa-dosaku bagaikan pepasir di pantai Dengan rahmatMu ampunkan daku oh Tuhanku Wahai Tuhan selamatkan kami ini Dari segala kejahatan dan kecelakaan Kami takut, kami harap kepadaMu Suburkanlah cinta kami kepadaMu Kamilah hamba yang mengharap belas dariMu